086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

نقش و اهمیت کباب پز در رستوران و آشپزخانه صنعتی

اخبار و رویداد های شیدپخت

نقش و اهمیت کباب پز در رستوران و آشپزخانه صنعتی

کباب کوبیده و انواع دیگر کباب ها، جایگاه ویژه ای در منو رستوران های ایرانی دارد. به همین دلیل کباب پز از تجهیزات اصلی تجهیزات رستوران و آشپزخانه صنعتی است که برای پخت و کباب کردن گوشت استفاده می شود. کباب پز صنعتی قابلیت پخت انواع کباب کوبیده، چنجه، برگ، سلطانی، بختیاری، جوجه کباب در تعداد بالا و سرعت مناسب دارد. کباب پزهای صنعتی که به فر کباب نیز مشهور است در گذشته بوسیله ذغال و با توسعه شبکه گاز طبیعی، اکنون از گاز برای پخت کباب استفاده می کنند.

انواع کباب پز مورد استفاده در رستوران ها و آشپز خانه های صنعتی

  • کباب پز ذغالی

  • کباب پز چدنی

  • کباب پز تابشی

 

معایب کباب پز های ذغالی و گازی چدنی

در گذشته از ذغال برای پخت کباب استفاده می شد اما عوارض و زیان های پخت کباب با ذغال و هزینه بالا آن و سوخت ارزان گاز باعث تولید کباب پز های رستورانی گازی گردید. کباب پز های چدنی اولین نوع کباب پز گازی بودن که در رستوران ها استفاده می شد. عدم کیفیت کباب، مصرف زیاد گاز از معایب این نوع کباب پز است. در کباب پز های ذغالی و گازی از نوع چدنی به دلیل موضعی بودن شعله و حرارت ، کباب مغز پخت و آبدار به سختی بدست می آید و معمولا رویه کباب سوخته و مغز آن گوشت خام است که این مسئله برای سلامت مصرف کننده بسیار خطرناک است. در سال 78 با اختراع کباب پز تابشی توسط آقای غلامرضا کربلایی، تحول نوینی در پخت کباب در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی در ایران رخ داد.

منقل تابشی کباب پز چدنی گازی منقل کباب ذغالی

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی