086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

تجهیزات فست فود

اخبار و رویداد های شیدپخت

تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود

 
یکی از بهترین سرمایه گذاری ها، باز کردن یک فست فود جذاب برای مشتریانیست که علاقه ی زیادی به صرف این غذاها دارند. یک فست فود نیازمند بهترین تجهیزات فست فود است. طرح و برنامه ریزی برای خرید تجهیزات فست فود، به صاحبان کسب و کار این امکان را می دهد که به بهترین شکل ممکن از مشتریان پذیرایی شود.
تجهیزات فست فود همه چیز را شامل می شود؛ از اجاق های صنعتی تا میز ناهار خوری، ظروف رستورانی و حتی دستگاه های یخ ساز. چنانچه تصمیم دارید به این شغل روی آورید، می توانید تجهیزات خوب فست فود را از شیدپخت خریداری کنید.
 
تجهیزات مختلف فست فود شامل موارد مختلفی می شود که از مهمترين تجهیزات برودتی، آماده سازی، پخت،شستشو و… فست فود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
در کنار این موارد تجهیزات استیل کاری (مانند میز کار، هود و…) و انواع یخچال و فریزر مورد استفاده قرار میگیرد که بر اساس ابعاد مورد نظر ساخته میشود.
 
آشپزخانه قلب رستوران و فست فود شماست، جایی که منو تبدیل به غذایی خوشمزه می شود. این جا، جایی است که غذا آماده، پخته و آماده می شود، جایی است که ماشین های مختلف غذاسازی، ظروف مختلف و دستگاه های نوشابه ساز قرار می گیرد. این ها همگی همان تجهیزات فست فود است که علاوه بر فضا، تفاوت را در میان مشتریان ایجاد می کند.

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی