086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

ارتقاء بهداشت و سلامت غذا با استفاده از کباب پز خانگی تابشی در دوران کرونا

اخبار و رویداد های شیدپخت

ارتقاء بهداشت و سلامت غذا با استفاده از کباب پز خانگی تابشی در دوران کرونا

راه حل های شیدپخت برای رستوران ها در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رستوران ها

شیوع ویروس کرونا باعث تغییرات بسیار در شرایط زندگی ما شده است و یکی از مهم ترین بخش ها که دچار آسیب فراوان گشت، صنعت رستوران دارای و گردشگری بود. کباب که یکی از غذا های پر طرفدار در بین ما ایرانیان است به دلیل رعایت نکانت بهداشتی ، دیگر امکان تهیه آن نیست. 

بسیاری از مردم به دلیل مشکلات تهیه کباب چه کوبیده و یا جوجه مانند دود بسیار، اماکن تهیه کباب در منزل را ندارند. 

اما چاره ای نیست باید با ویروس کرونا زندگی کرد و نمی توان برای همیشه کسب و کار را تعطیل کرد و از طرفی پول زیادی در صنعت رستوران و غذا در کشور سرمایه گذاری شده است. بسیاری از رستوران ها دست به ابتکار ارائه غذای نیمه آماده زده اند. که فکر بسیار خوبی است. 

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده در بازار تجهیزات رستوران و آشپزخانه است نیز دست بکار شده و سه محصول جهت کمک به مشتریان و جامعه ارائه نموده است که می تواند بسیار از مشکلات را حل نماید. 

 

راه حل های شیدپخت در دوران کرونا

  1.  کباب پز خانگی بدون دود: کباب پز خانگی بدون دود شیدپخت راه حل مناسب جهت پخت کباب نیمه آماده در خانه می باشد. این کباب پز با ویژگی های منحصر به فرد می تواند در تهیه انواع غذای سالم به جامعه کمک کند. برای آشنایی بیشتر صفحه کباب پز خانگی مراجعه نمائئد

  2. خط پخت اتوماتیک کباب کوبیده: دستگاه خط پخت اتوماتیک کباب کوبیده وسیله است بدون دخالت آشپز گوشت مایه کباب را بر روی سیخ کشیده (سیخ گیری نموده) و بطور خودکار کباب کوبیده را پخته و بر روی سینی خروجی تخلیه نماید. این دستگاه علاوه بر افزایش سلامت غذا و جامعه به مکانیزاسیون و افزایش بهروری در رستورانها و آشپزخانه های صنعتی نیز کمک شایانی می کند. برای آشنایی با این محصول به صفحه خط پخت اتوماتیک شیدپخت مراجعه نمایید.

  3. دستگاه کباب زن و یا سیخ گیر اتوماتیک: دستگاه سیخ گیر اتوماتیک وسیله ای برای گرفتن سیخ (کباب گیر ویا کباب زدن) کباب کوبیده در تالار ها و رستوران ها بدون دخالت دست که بهداشت و سلامت غذا را ارتقاء می بخشد. این دستگاه علاوه بر توسعه مکایزاسیون رستوران و آشپزخانه به افزایش بهره وری و سود آوری نیز کمک می کند. برای آشنایی با این دستگاه به صفحه سیخ گیر هیدرولیکی شیدپخت مراجعه نمایید.

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی