086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

سوالات متداول در مورد کباب پز تابشی

اخبار و رویداد های شیدپخت

کباب پز تابشی چیست؟

کباب پزتابشی را می توان یکی از جدیدترین ابداعات و اختراعات در زمینه طبخ و پخت کباب دانست. استفاده از این نوع کباب پز ها باعث شده است که روند طبخ و سرعت طبخ انواع کباب بیشتر شود. همچنین با استفاده از این نوع کباب پز ها دیگر ما شاهد کباب های سوخته و یا خام نیستیم. کباب پزهای تابشی با استفاده از فرایند تابش امواج مادون قرمز و ساطع کردن حرارت به عمق کباب ها اقدام به طبخ آن‌ها می کند. امروزه انواع کباب پزهای تابشی در ایران تولید می شود. کباب پز تابشی برای اولین بار توسط حاج غلامرضا کربلایی مدیریت شرکت خلاق دما گستر اراک اختراع و با برند شیدپخت به تولید انبوه رسیده است.


آیا کباب پز تابشی و استفاده از آن بی ضرر است؟

کباب پزتابشی به دلیل استفاده از امواج بی خطر مادون قرمز کالملا بهداشتی بوده و به سلامت غذا کمک شایانی می کند. ضمنا از آنجا که پخت در این نوع کباب پز ها کاملا بدون دود بوده، کباب ها عاری از هر گونه مواد سی و خطر ناک co2 است.
 

بهترین مدل کباب پز تابشی برای استفاده در رستوران کدام است؟

مناسب ترین مدل کباب پز تابشی بر اساس ظرفیت پخت رستوران ها تعیین می شود. برای رستورانی که در هر نوبت چیزی بین 200 تا 400 سیخ کباب طبخ می کند مدل های دستی کشویی و یا سالاماندر مناسب است. اگر ظرفیت شما بیش از این مقدار است باید کباب پز اتوماتیک تهیه کنید. کارشناسان فروش شیدپخت آماده ارائه مشاوره در زمینه انتخاب کباب پز متناسب با نیاز مشتریان می باشند.


بهترین مدل کباب پز تابشی برای باغ و باشگاه چیست؟

کباب پز تابشی خانگی برای استفاده در خانه، آپارتمان، ویلا و باغ طراحی و ساخته می شود. این کباب پز ظرفیت کمی داشته و برای مشتریانی که ظرفیتی بالاتری را نیاز دارند، کباب پز تابشی سالاماندر 10 سیخ رومیزی را پیشنهاد می گردد. این کباب پز برای باغ ها و مراکزی که در هر وعده غذایی نیاز به حداکثر 100 سیخ کباب دارند بسیار مناسب و کافی است. شما می‌توانید مدل استاندارد و اصلی آن را از شرکت شیدپخت خریداری نمایید. کباب پز تابشی رومیزی قابلیت استفاده از گاز شهری و کپسول (گاز مایع) را دارد.
 

بهترین مدل کباب پز تابشی برای ویلا چیست؟

کباب پز تابشی خانگی مدل جدید شیدپخت کباب پزی کوچک و سبک بوده که به راحتی قابلیت جابجایی دارد و در صندوق عقب اتومبیل جا می شود. این کباب مناسب برای استفاده در ویلا و پیک نیک های آخر هفته می باشد.


بهترین تولید کننده کباب پز تابشی در ایران کدام شرکت است؟

کباب پز تابشی در ایران در سال 1378 توسط مهندس حاج غلامرضا کربلایی در شرکت خلاق دما گستر اراک ابداع گردید و ثبت اختراع شد. در حال حاضر شرکت خلاق دما گستر اراک 20 مدل کبب پز تابشی با برند شیدپخت در کارخانه خلاق دما گستر اراک تولید و به بازار داخل و خارج کشور عرضه می کند.  شرکت خلاق دما گستر اراک با تکیه بر دانش فنی و خلاقیت مهندسین و تکنسین های خود اقدام به تولید دستگاه های متنوع کباب پز تابشی اتوماتیک، سالاماندر، کشویی ، خانگی و سیخ شور هگزاگونال، فر ریلی برنج تک پرسی، سرخ کن صنعتی، یخچال و ... کرده و به عنوان تولید کننده بزرگترین کباب پز تابشی شناخته شده است.

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی