086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

44 مدل کباب پز خانگی (باربیکیو خونگی)

اخبار و رویداد های شیدپخت

کباب پز خانگی شیدپخت وسیله مناسبی است برای پخت غذا ها به بروش کباب کردن در خانه است. ویژگی مهم این کباب پز، پخت بدون دود آن است. این کباب پز از استیل ضد زنگ ساخته شده و از مکانیزم امواج مادون قرمز برای پخت گوشت استفاده می کند. امواج مادون قرمز بی خطر بوده و با نفوذ به داخل گوشت موجب تولید حرارت در داخل مواد غذایی می شود. این کباب پز با گاز شهری و یا گاز مایع کار می کند و مشعل آن در بالا قرار داد و حرارت از بالا به پایین می تابد.
 
کباب پز یا همان باربیکیو یکی از ملزومات پخت کباب است که فرایند تهیه و پخت این غذای خوشمزه را بسیار آسان می‌کند. این وسیله حرارت کافی را برای پخت بهتر کباب فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که در زمانی کوتاه یک وعده‌ی غذایی مغزی و عالی را تهیه و سپس نوش جان کنید.
 
کباب از جمله غذا های اصیل ما ایرانیان است و در مواقعی که قصد پختن این غذای لذیذ را داریم به کباب پز نیازمندیم تا بتوانیم به آسانی آن را آماده کنیم. در اکثر مهمانی ‌ها و دورهمی‌ ها (چه داخل خانه و چه بیرون از آن و در دل طبیعت) کباب پای ثابت ضیافت ‌های ما به شمار می‌رود. اما آن ‌چه که گاهی آزاردهنده است، نحوه‌ی طبخ این غذا است که کمی کار را با دشواری مواجه کرده است.
 
باربیکیو یا همان کباب پز چیست ؟
 
در گذشته برای پخت کباب تنها از سیخ استفاده می‌کردند و با قرار دادن سیخ ‌ها روی آتش کباب را آماده می‌کردند. این فرایند کار چندان آسانی نبود و از عهده ‌ی هرکسی بر نمی ‌آمد. اکنون به مدد وجود انواع کباب‌ پز و باربیکیو این کار راحت ‌تر شده است.
 
وسایل پخت کباب امکانات و مدل ‌های متنوعی دارند. باربیکیو را بیشتر در رستوران‌ها استفاده می‌کنند. انواع مختلف کباب پز کاربردهای مختلفی دارند. مثلا اگر قصد تهیه ‌ی این وسیله را برای مسافرت ‌های خود دارید مدل‌ های ساده‌ای را خریداری کنید که حمل ‌و ‌نقل آن ‌ها آسان‌ تر است و به راحتی می ‌توانید آن‌ها را جابجا کنید. اما اگر می‌خواهید باربیکیو را برای رستوران خریداری کنید، قطعا به مدل‌ های پیشرفته ‌تری نیاز دارید که امکانات بیشتری دارند و کارایی آن‌ها نیز متفاوت از مدل ‌های خانگی یا مسافرتی است.
 
کاربردهای باربیکیو
 
باربیکیو هایی که در رستوران ‌ها استفاده می‌شوند مناسب آن محیط هستند و برای آن فضا طراحی شده‌اند. اگر در یک محیط آپارتمانی قرار دارید، هم هنگامی که مهمان برایتان می ‌آید و دوست دارید سفره ‌ای رنگین برایش پهن کنید و بهترین غذا را برایش آماده کنید، با داشتن یک کباب پز در حیاط، روف گاردن یا تراس می ‌توانید در کم ‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید و یک پذیرایی عالی از آن ها داشته باشید.
 
این وسایل مجهز به نشان‌گر حرارتی هستند و همین امر به آشپز کمک می‌کند زمان پخت کباب را متوجه شود و غذا را به بهترین شکل آماده کند.
 
انتخاب بهترین نوع کباب پز
 
تصمیم‌گیری در مورد خرید بهترین کباب پز و یا باربیکیو به این بستگی دارد که به چه منظوری قصد استفاده از این وسیله را دارید. از کباب پز برای پخت ‌و‌پزهای خانگی استفاده می‌شود و به همین دلیل این وسایل ساده‌تر هستند و امکانات چندان زیادی هم ندارند. اما باربیکیو ها برای بیرون از خانه مناسب هستند و انتخاب بهتری به شمار می ‌روند. اگر حتی چندان هم با روش پخت کباب آشنا نیستید، باربیکیو فن‌ دار شما را در این زمینه یاری می‌کند و می‌ توانید اولین تجربه‌ ی خود را به شکلی کاملا مثبت انجام دهید.
 
در هنگام خرید این وسایل به عواملی نظیر ابعاد نیز توجه کنید. به این فکر کنید که قرار است کباب پز را در کجا قرار دهید و این امر به شما کمک می‌کند مناسب ‌ترین نوع این وسیله را خریداری کنید.
 
دور از واقعیت نیست اگر بگوییم داشتن چنین وسیله‌ای در هر آشپزخانه‌ یا بالکنی و تراسی، جزو ملزومات به شمار می ‌رود. مثلا برای استفاده ‌های معمولی، می‌توانید از مدل ‌های روگازی استفاده کنید و مدل‌های تاشو را برای سفر تهیه کنید.
 
به جنس محصول نیز باید توجه کنید. تنها ظاهر باربیکیو نیست که اهمیت دارد. بلکه باید وسیله‌ای را انتخاب کنید که دوام زیادی داشته باشد و بتوانید مدت‌ ها از آن استفاده کنید. هم‌چنین قیمت کباب پز نیز به جنس و امکانات آن بستگی دارد. پس از تعیین بودجه‌ ی خود می ‌توانید مناسب ‌ترین وسیله را خریداری کنید.
 
در لیست زیر انواع کباب پز و باربیکو خانگی و حرفه ای در مدل های برقی، گازی و ذغالی که قابلیت استفاده به صورت ایستاده و رومیزی را دارند برای شما تهیه و گردآوری کرده ایم. بسته به نیاز خود می توانید یک مدل صنعتی، حرفه ای یا خانگی را بر حسب بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید.
 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی