086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

راهنمای طراحی و خرید هود در آشپزخانه صنعتی

اخبار و رویداد های شیدپخت

هود یکی از ملزومات تاسیسات در آشپزخانه های صنعتی

هود یکی از ملزومات تاسیسات در یک آشپزخانه صنعتی است که وظیفه آن انتقال دود و بو های ناشی از پخت و پز است. هوای آشپزخانه های صنعتی همواره باید تمیز باشد و دمای مطلوبی داشته باشد تا کارکنان بتوانند کار خودرا به بهترین کیفیت انجام دهند. هوای یک آشپزخانه صنعتی در هنگام پخت و پز مملو از از دود، Co2 بخار اب و بو های مواد غذایی و دمای آن بالا و گاهی اوقات خارج از تحمل انسان است. بنابراین هر آشپزخانه به هود مناسب نیاز دارد تا دود آشپزی را به طور مؤثر و بی سر و صدا خارج و از بین ببرد و با خارج کردن هوای گرم و جایگزینی هوای سرد دمای مطلوب را فراهم کند. پس هود یک وسیله مهم در آشپزخانه صنعتی رستوران شما است و تنها در صورت طراحی و نصب صحیح، می تواند عملکردی موثر داشته باشد.

انواع تجهیزات مورد استفاده در یک آشپزخانه صنعتی، همراه با اندازه و مکان تجهیزات، انواع هودهای اگزوز صنعتی را برای استقرار در آشپزخانه برای اطمینان از تهویه مناسب تعیین می کند. در این مقاله انواع هودهای اگزوز آشپزخانه تجاری، طراحی آنها و نحوه قرارگیری مناسب در آشپزخانه تجاری مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

انواع هود اگزوز صنعتی

دو نوع اصلی از هودهای اگزوز تجاری وجود دارد - هود سایبان نوع 1 که برای استفاده با وسایلی طراحی شده است که مقادیر بیش از حد چربی و بخارات مربوطه را تولید می کنند که به سیستم اطفاء حریق نیاز دارد.اینها اغلب به عنوان "گریس هود" شناخته می شوند و معمولاً در بالای گریل ها، سرخ کن ها و اجاق گاز نصب می شوند.

هود اگزوز نوع 2 گرما، رطوبت و بو را از وسایل و تجهیزات غیر چربی تولید می کند. اینها اغلب به عنوان "هودهای میعانات" شناخته می شوند و اغلب روی ماشین ظرفشویی و سایر تجهیزات آشپزخانه کوچک تولید کننده بخار مانند میزهای بخار، اجاق های ماکارونی، پلوپزها و توسترها نصب می شوند.

 

 

 

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی