086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

3 روش جدید کباب کردن

اخبار و رویداد های شیدپخت

بشریت در طی هزاران سال روشهای جدید و خلاقانه ای برای به دست آوردن طعم ها نو و تازه آزموده است. مسلماً، وقتی نتیجه کار خوشمزه است، یکی از آن مواقعی است که سختی و مشقت را در آغوش می‌گیریم. مطمئناً روش‌های خلاقانه کباب کردن وجود دارد که ارزش بررسی دارد. بیایید به برخی از این خلاقیت های خوشمزه در عمل نگاهی بیندازیم.

سه روش منحصر به فرد برای کباب کردن 

1. کباب کردن با سنگ نمک: استفاده از سنگ نمک در چند سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. سنگ های پخت، کاملاً همه کاره هستند. آنها نه تنها طعمی عالی و معدنی به غذای شما می دهند، بلکه نیاز به کمی نگهداری دارند. به سادگی سنگ نمک را مستقیماً روی گریل خود قرار دهید و از سطح آن برای کباب کردن استفاده کنید. این روش به آرامی غذای شما را مزه دار می کند و در عین حال طعم دودی و کبابی به آن می دهد. مواردی که باید روی سنگ نمک طبخ کنید: غذاهای دریایی، استیک، تخم مرغ، مارچوبه، آووکادو، فلفل، میوه و مرغ.

2. هنر سیخ کشیدن: در حالی که ممکن است فرآیند کباب کردن با سیخ بسیار واضح و ساده به نظر برسد، مطمئناً چند نکته و ترفند وجود دارد که این فرآیند را کمی آسان تر می کند. قبل از شروع، سیخ های چوبی خود را به مدت 30 دقیقه در آب خیس کنید. این کار هم از آتش گرفتن سیخ ها در حین پخت و پز جلوگیری می کند و هم ترکش را از بین می برد. اگر سیخ فلزی را انتخاب می کنید، بهتر است از سیخ های مربع یا مارپیچ برای جلوگیری از لیز خوردن گوشت استفاده کنید. در نهایت، هنگام تهیه غذا روی سیخ، فقط با مخلوط کردن مواد با زمان پخت یکسان، از پختن بیش از حد یا کم پخت خودداری کنید.

3. کباب کردن بر روی تخته چوبی: معمولاً با ماهی مرتبط است، تخته تقریباً به هر نوع غذای دریایی، مرغ، گوشت گاو طعم عالی می دهد. پیشنهاد می‌شود از چوب‌هایی با طعم ملایم‌تر برای غذاهای دریایی، چوب‌های متوسط برای مرغ  و قوی‌ترین چوب‌ها برای گوشت گاو استفاده کنید. برای آماده سازی تخته، اجازه دهید به مدت 30 دقیقه در آب خیس بخورد. به راحتی آزمایش کنید و تخته را در انواع دیگر مارینادها خیس کنید. پس از خیس شدن، تخته ها را روی منبع حرارت غیر مستقیم با حرارت متوسط قرار دهید. متناوباً، می‌توانید تخته را گرم کنید و آن را برگردانید تا سطح کمی زغالی برای پخت پروتئین‌تان فراهم شود. دمای گوشت خود را با یک دماسنج خواندن فوری بررسی کنید تا دمای مناسب را تضمین کنید.

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی