086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

اندازه فریزر مناسب برای رستوران شما

اخبار و رویداد های شیدپخت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب فریزر خود در نظر بگیرید ظرفیت آن است، زیرا فریزرهای صنعتی دارای اندازه‌ای از 60 تا 250 سانتیمتر هستند. سازندگان معمولاً فریزرهای خود را بر اساس فوت مکعب طبقه بندی می کنند و تخمین تقریبی از فضای موجود در داخل فریزر ارائه می دهند. آنها همچنین در مدل های یک، دو یا سه قسمته عرضه می شوند. فریزرها معمولاً دارای محدوده نگهداری دمایی بین -10 تا 0 درجه فارنهایت هستند و از یخ زدگی مناسب محصول اطمینان می دهند. در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین اندازه فریزر را برای عملکرد خود بیابید.

چقدر فضا دارید؟

اینکه چقدر فضا برای نصب فریزر فروشگاهی خود دارید، اندازه فریزر شما را تعیین می کند. اندازه فریزر با توجه به مقدار فوت مکعب ذخیره سازی موجود و ابعاد بیرونی دستگاه تعیین می شود. بدیهی است که باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در آشپزخانه، برای قرار دادن فریزر انتخابی خود دارید. اگر رستوران یا آشپزخانه کوچک‌تری دارید، ممکن است فقط بتوانید دستگاهی با عرض 65 تا 90 سانتیمتر، معمولاً مدل‌های یک تکه نصب کنید. اگر رستوران یا آشپزخانه بزرگتری با فضای کافی برای تجهیزات بزرگتر دارید، می توانید به مدل های دو و سه قسمتی نگاه کنید.

 

به چند بخش نیاز دارید؟

هنگامی که تعیین کردید چه مقدار فضا در آشپزخانه را می توانید به فریزر خود اختصاص دهید، وقت آن است که تصمیم بگیرید به چند بخش نیاز دارید. فریزر یک قسمتی فشرده ترین مدل فریزر فروشگاهی است و می تواند 12 تا 34 فوت مکعب فضای داخلی داشته باشد. آنها برای رستورانهای کوچکتر و آشپزخانه هایی با فضای محدود مناسب هستند. فریزرهایی با دو بخش، رایج ترین مدل فریزرها هستند که از 43 تا 51 فوت مکعب فضای داخلی دارند. بزرگترین فریزرها معمولاً از سه بخش تشکیل شده اند و بین 58 تا 89 فوت مکعب فضای داخلی دارند.

 

قفسه بندی و ذخیره سازی؟

فریزرها می‌توانند با قفسه‌ها برای نگهداری محصول عرضه شوند. فرقی نمی‌کند که فریزر شما چقدر فضا دارد یا چند بخش دارد، اگر قفسه‌بندی کافی نداشته باشد. اگر فضای ذخیره سازی کافی برای نگهداری محصولات ندارید، فضای فریزر هدر رفته زیادی برای شما باقی می ماند. تعداد اسلایدها و قفسه ها که دستگاه  شما باید داشته باشد بستگی دارد به نوع غذایی که ذخیره می کنید و نوع ظروف محصول در آن ذخیره می شود. هنگامی که انواع محصول و ظروف آنها را در آنها تعریف کردید، می توانید متوجه شوید. به چند قفسه نیاز دارید.

فریزر شما چقدر باید پر باشد؟

چه مقدار مواد غذایی قصد دارید در فریزر خود ذخیره کنید می تواند بر نحوه عملکرد دستگاه شما تأثیر بگذارد. اگر فریزر شما بیش از حد پر است، هوا نمی تواند به درستی گردش کند، اما اگر فریزر شما خیلی خالی است، برای سرد نگه داشتن مواد داخل آن باید بیشتر کار کند. فریزرهای پر بهتر از فریزرهای خالی هوای سرد را حفظ می‌کنند، اگرچه وقتی هوا نمی‌تواند گردش کند، محصولات ممکن است به‌طور ناهموار منجمد شوند. یک فریزر خالی برای اجرا و خنک کردن فضای خالی باید انرژی بیشتری صرف کند. عاقلانه است که فریزر خود را بیش از حد یا کمتر از حد پر نکنید، و باید دستگاه خود را به گونه ای اندازه بگیرید که ممکن است نیاز به فریز کردن محصول بیشتر از حد معمول داشته باشید.

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی