086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

راه اندازی رستوران فست فود

اخبار و رویداد های شیدپخت

چگونه یک رستوران فست فودی راه اندازی کنم؟

 

چگونه یک رستوران فست فودی راه اندازی کنم؟ سوال خیلی از افرادی است که به رستوران داری علاقه مند هستند. راه اندازی فست فود می تواند یک کسب و کار جذاب و پر سودی باشد. اما بسیاری از کسانی که  اقدام به راه اندازی فست فود می کنند، شکست می خورند و سرمایه خود را از دست می دهند. در این مقاله ما تلاش می کنیم که تمامی نکات مربوط به این کار را بررسی می کنیم تا شما با بینش بهتری تصمیم بگیرید که آیا این شغل سرمایه گاری کنید یا خیر.

 این راهنمای کامل برای راه اندازی فست فود است زیرا سعی می کند تمام جوانب این کار را برایتان روشن می سازد، از جمله نکات مربوط به انتخاب سرمایه گذاری، هدف گذاری، مدیریت و بازار یابی در یک رستوران فست فودی.

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی