086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

لیست تجهیزات رستوران فست فود

اخبار و رویداد های شیدپخت

لوازم لازم برای راه اندازی یک رستوران فست فود

در حالی که رستوران های زنجیره ای فست فود ظاهراً همه جا هستند، این بدان معنا نیست که جایی برای واحدهای کوچکتر وجود ندارد. قطعا آنها به کار بیشتری نیاز دارند، اما موفقیت قطعاً ممکن است اگر شما، پشتکار داشته باشید. اگر به باز کردن یک رستوران فست فود فکر می کنید، اما مطمئن نیستید که به چه تجهیزاتی نیاز دارید، به جای درستی آمده اید. در این پست لیستی از تجهیزات رستوران فست فود ارائه شده است که شامل مهمترین لوازم مورد نیاز شما می باشد.

سرخ کن صنعتی

سرخ کن در فست فود

رستوران‌های فست‌فود شاید بیشتر به خاطر غذاهای سرخ‌شده‌شان شناخته می‌شوند. در نتیجه سرخ کن های صنعتی در لیست تجهیزات ضروری رستوران فست فود ما قرار دارند. ماهی، سیب زمینی سرخ کرده، پیاز حلقه ای و چوب موزارلا از محبوب ترین انواع غذای سرخ شده هستند.

از آنجایی که همه آشپزخانه ها یکسان نیستند، انواع مختلفی از سرخ کن ها در بازار وجود دارد. برخی از آنها کمترین فضا را اشغال می کنند و به راحتی در بالای پیشخوان قرار می گیرند. این نوع برای آشپزخانه های صنعتی کوچکتر که در غرفه های پارک ها و یا مترو و .. یافت می شوند، ایده آل هستند. سایر سرخ کن ها از نظر اندازه بزرگتر هستند و به فضای روی کف آشپزخانه نیاز دارند. این سرخ کن های عمیق صنعتی می توانند به تعداد 2 سبد و 6 سبد داشته باشند که آنها را برای سرخ کردن حجم زیادی از غذا، عالی می کند. در صورتی که به شبگه گاز شهری دسترسی ندارید، سرخ کن برقی بهترین گزینه است و اگر چیزی را ترجیح می دهید که به طور یکپارچه در میز شما جا شود، یک سرخ کن تو کار را در نظر بگیرید.

 

گریل صنعتی

گریل روغنی (تخت) و  گریل ذغالی (گریدل)

گریل های صنعتی برای هر رستوران فست فود ضروری است. گریل ها برای کباب کردن موارد بر روی صفحه داغ استفاده می شوند. چه در حال پختن همبرگر، تخم مرغ، سوسیس، پنکیک، استیک، مرغ یا ماهی هستید، کباب کردن (سرخ کردن)  کارتان هست. گریل های صنعتی رومیزی در  اندازه های 30 تا 120 سانتیمتر در بازار یافت می شوند. بنابراین اگر فضای کافی روی میز دارید، مدل های بزرگتر، راه‌حل عالی هستند. گریل ها در دو  نوع تخت (روغنی) و شیار دار (ذغالی) موجود هستند. گریل های شیار دار که گریدل هم نامیده می شوند بدون روغن غذای شما را کباب می کنند. اگر می خواهید اثر زیبای میله های داغ را بر روی همبرگر خود داشته باشید، گریل ذغالی برای این کار مناسب است.

 

تجهیزات سرمایشی برای رستوران و آشپزخانه فست فود

سردخانه، یخچال و فریزر صنعتی

رستوران های فست فود برای حفظ مواد غذایی مانند همبرگرها، قارچ، گوشت،سوسیس و کالباس و سبزیجات و .. باید آشپزخانه صنعتی خود را با یخچال و فریزر صنعتی تجهیز کنند. یخچال ها و فریزر های صنعتی در دو مدل درب شیشه ای و درب فلزی ساخته می شوند. یخچال ها و فریزر های درب شیشه ای دید بهتری را ارائه می دهند، در حالی که مدل های درب فلزی عایق بهتری هستند. برای آشپزخانه هایی که سفارش های بسیار دارند، یخچال و فریزر ها معمولی پاسخ گوی نیاز آنها نیستند. پس باید از سردخانه که فضای بیشتری دارد، استفاده کنند. اگر آشپزخانه فست فود شما فضای کمی دارد، یخچال و فریزر های کانتر وجود دارد که از سطح رویه آنها می توانید بعنوان میز کار و یا میز زیر گریل و دیگر تجهیزات استفاده کنید. به این یخچال ها کانتر سرد زیر گریل نیز گفته می شود.

 

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی