086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

چک لیست خرید تجهیزات سرو

اخبار و رویداد های شیدپخت

چک لیست خرید تجهیزات سرو

آشپزخانه ها صنعتی در رستوران ها و کترینگ ها نیاز به برنامه ریزی قابل توجهی بین پخت و پز، حمل و نقل و سرو غذا دارند. بدون تجهیزات و لوازم مناسب، کارکنان نمی توانند به بهترین شکل نیازهای مشتری خود را برآورده کنند و غذاهای عالی تولید کنند.

 

ما در اینجا فهرستی از مهم ترین تجهیزات و لوازمی را که باید در هنگام تجهیز آشپزخانه صنعتی کسب و کار پذیرایی خود در نظر بگیرید، گردآوری کرده است. لطفاً توجه داشته باشید که این لیست همه چیز را شامل نمی شود، زیرا هر مدل کسب و کار متفاوت خواهد بود. با این حال، این فهرست نقطه عالی برای شروع در هنگام در نظر گرفتن موارد مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار رستوران و غذای بیرون بر شما است.

 

گرمکن

هنگام حمل و نقل و انتظار برای وعده غذایی، غذاها را در دمای مناسب نگه دارید. کابینت های گرمایشی بسیار متنوع هستند و در اندازه ها و سبک های مختلف موجود هستند. از واحدهای زیر پیشخوان و بدون عایق گرفته تا اندازه کامل، واحدهای عایق که برای ادامه گرمایش کابینت نیازی به اتصال به برق ندارند.

 

شف اندیش

ظروف شف اندیش برای داغ نگهداشتن غذا هنگام سرو در میهمانی ها در تالارهای پذیرایی و رستوران های مجلل استفاده می شوند. ظروف شف اند دیش از جنس استیل مرغوب ساخته می شوند که در برابر آب و مواد غذایی مقاوم و زنگ نمی زنند. این ظروف دارای یک ظرف آب در کف خود هستند که با شمع ویا بوسیله برق گرم شده و تا در هنگام پذیرایی از مهمان، غذا را در دمای مناسب نگه دارند. شف اند دیش ها در اشکال و اندازه های مختلف برای پذیرایی از هر نوع مراسم پذیرایی در دسترس هستند.

 

ترولی

ترولی یا گاری های حمل یکی از وسایل مورد نیاز در هنگام پذیرایی از میهمانان در رستوران هاو تالار های پذیرایی است. از ترولی برای حمل غذا، ظروف کثیف و .. استفاده می شوند. ترولی ها سرعت و نظم پذیرایی را بطور چشم گیری ارتقاء می دهند. ترولی ها در اندازه ها و سبک های مختلف موجود هستند.

 

کانتر گرم

کانتر گرم تجهیزی است دارای ظروف بنماری که غذاهای مختلف را گرم نگه می دارد. از کانتر گرم در سلف سرویس ها و یا محل تحویل غذا در سالن های غذا خوری دانشگاهها، کارخانجات و یا شرکتها، برای سرو غذای گرم استفاده می شود. کانتر های گرم بوسیله گاز و گاهی برق کار می کنند. بصورت کابین دار و یا رومیزی در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند.

 

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی