086-34130725 :: 09120940729
شیدپخت (خلاق دما گستر اراک) مخترع اصلی کباب پز تابشی و عرضه کننده تجهیزات رستوران، آشپزخانه، فست فود و هتل
شرکت خلاق دما گستر اراک - شیدپخت

5 نکته مهم که قبل از خرید یخچال صنعتی باید در نظر بگیرید

اخبار و رویداد های شیدپخت

5 نکته مهم که قبل از خرید یخچال صنعتی باید در نظر بگیرید

به عنوان صاحب یک کسب و کار غذا، یخچال صنعتی یکی از بزرگترین و گرانبهاترین کالاهای شماست. غذا، نوشیدنی ها و لبنیات باید در دمای مناسب در فروشگاه، کافه، رستوران  شما نگهداری شود. طیف وسیعی از یخچال‌های صنعتی طراحی شده‌اند که برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کسب و کار های سرو غذا طراحی شده‌اند، مانند یک کافه کوچک ممکن است فقط به یک یخچال دستی نیاز داشته باشد، در حالی که صاحب یک رستوران ممکن است برای خرید یک یخچال ویترینی، یخچال قصابی، یخچال‌های زیر پیشخوان و... را مد نظر داشته باشد.

ما می دانیم که هر کسب و کار مواد غذایی و نوشیدنی دارای الزامات منحصر به فرد تبرید صنعتی است. اگر در یک آشپزخانه حرفه ای کار می کنید که غذای زیادی را آماده می کند، احتمالاً برای نگهداری و آماده سازی مختلف، به یخچال های زیادی نیاز خواهید داشت. همچنین کافه های نسبتا کوچک ممکن است به سادگی به یک یخچال کوچک نوشیدنی حرفه ای، ویترین یا فریزر نیاز داشته باشند.

 

برخی از خواص اساسی که باید در یک یخچال صنعتی جستجو کنید عبارتند از:

  • طراحی بادوام
  • ضامن درب مخفی تمام قد
  • لبه های جوش داده شده بدون درز برای کاهش گرد و غبار و خوردگی.
  • کندانسور ساخته شده از مس برای خنک سازی سریع و عملکرد عالی.
  • کنترل دما از طریق سیستم کنترل
  • قفل ها، چرخ های بادوام و چراغ LED داخلی.

با این وجود، الزامات خاصی وجود دارد که برای همه یخچال ها اعمال می شود. برای آشنایی با این ویژگی‌های حیاتی، چه در جستجوی یک یخچال صنعتی مستقل، یک فریزر، یا یخچال‌های فضایی شیک ، ادامه مطلب را بخوانید.

 

ظرفیت صحیح

به عنوان یک مرحله مقدماتی، یخچال شما باید خواسته های فروشگاه یا آشپزخانه شما را برآورده کند. داشتن ظرفیت کافی حیاتی است. شما به فضای کافی برای ذخیره محصولات مورد نیاز برای شلوغ ترین زمان سرویس خود نیاز دارید، سرمایه گذاری در یک مکان ذخیره سازی کوچکتر می تواند ناتوانی در برآورده کردن خواسته های مصرف کننده را تهدید کند، در حالی که سرمایه گذاری در فضایی بزرگتر از میزان مورد نیاز می تواند منجر به نا امیدی آنها شود. همچنین مهم است که در نظر بگیرید چه کسی از یخچال استفاده خواهد کرد. شما و کارگرانتان هنوز باید بتوانید به راحتی به همه وسایل ضروری خود دسترسی داشته باشید. در نتیجه، بهتر است شخصاً یخچال را بررسی کنید.

 

طراحی و ویژگی های سازمانی

هنگامی که در مورد یک مدل تصمیم گرفتید، به طور طبیعی شروع به در نظر گرفتن نحوه استفاده از یخچال شرکتی خواهید کرد.

به عنوان مثال، آیا به یک فریزر داخلی نیاز دارید یا باید یک فریزر جداگانه تهیه کنید؟ اگر فضای آشپزخانه کمی دارید، ممکن است این بهترین وضعیت باشد. آیا بهتر است درب آن شیشه ای باشد؟ بله. زیرا فوراً خواهید دید که چه منابع و موجودی در دسترس دارید و اگر یخچال شما رو به مصرف کننده باشد، کار فروشنده شما را بهبود می بخشد زیرا آنها می توانند به راحتی محصولات را از طریق درب بررسی کنند. از آنجایی که مشتریان می توانند محصولات را ببینند و خودشان محصولات را انتخاب کنند، نمایش آنها به شیوه ای فریبنده ضروری است.

 

یخ زدایی

یخچال شما باید دارای مکانیزم یخ زدایی خودکار باشد. انباشته شدن یخ در یخچال صنعتی شما می تواند باعث بهره وری و اثربخشی ضعیف شود و همچنین طول عمر عادی دستگاه را کوتاه کند. یخ‌زدایی خودکار زمان زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و وقت پر ارزشتان را آزاد خواهد کرد.

 

عایق کاری و بهبود کارایی نیز مهم هستند

یک یخچال صنعتی که سازگار با محیط زیست باشد، در هزینه های شما به شکل قبوض ارزان تر هزینه صرفه جویی می کند. اگر می‌خواهید از یخچال خود برای مدت طولانی استفاده کنید، ممکن است ارزش کمی بیشتر روی یک مدل کم مصرف داشته باشید، زیرا هزینه‌های سربار کمتر در طول زمان باعث کاهش هزینه‌های تخمینی آن می‌شود.

 

درب با مکانیزم های خود بسته شونده

تمامی یخچال های صنعتی باید دارای درب های خود بسته شونده باشد. این امر به ویژه در صورتی حیاتی است که شما غذاها و نوشیدنی‌ها را به عموم مردم می‌فروشید، زیرا از باز گذاشتن اشتباه خدمه بعد از انتخاب اقلام خود جلوگیری می‌کند.

 

نتیجه

برای نتیجه گیری، اینها معیارهای اساسی هستند که باید قبل از خرید یک یخچال صنعتی در نظر داشته باشید.

 

درباره شیدپخت بیشتر بدانیم

شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) مخترع اصلی کباب پز تابشی در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده 20 مدل کباب پز در انواع ریلی اتوماتیک ، دستی سالاماندر ، دستی کشویی و کباب پز خانگی است.

شرکت شیدپخت تولید کننده و ارائه کننده صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود است. مشاوره، طراحی و اجرای آشپزخانه های صنعتی مطابق با خواست و نیاز مشتری، یکی از خدمات شیدپخت است.

فروشگاه آنلاین شیدپخت خدمت دیگری است از شیدپخت که مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات و صدور پیش فاکتور آنلاین و خرید کباب پز تابشی و دیگر تجهیزات از آن استفاده کنند.


کباب پز تابشی
خرید کباب پز تابشی